FREE SHIPPING ON ORDERS ABOVE RM200

Blog

admin

Top 11 Tudung Raya 2019 Pilihan AG

Dalam seminggu lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri.Anda semua mesti dah tak sabar nak raya kan? Macam mana semua? Dah lengkap ke semua persiapan raya? “Apa? Belum ada tudung raya?” Susah ni. Tudunglah paling leceh nak cari kan? Mesti nak kena match dengan baju, handbag, dan kasut. Jangan risau. Masih belum terlambat untuk anda dapatkan tudung cantik untuk raya nanti. Di AS Galleria, kami menawarkan pelbagai pilihan menarik untuk dijadikan koleksi. Anda pasti dapat melaram di Hari Raya nanti dengan kolesi #tudungrayaag2019. Jom tengok koleksi raya dari AS Galleria yang kami sediakan khas untuk anda semua. 1.BAWAL INTAN BERDERAI

Teruskan Bacaan »
admin

9 Sebab Tudung BAWAL EXCLUSIVE Menjadi Pilihan Wanita Cantik

Tak kiralah sepesat mana perkembangan fesyen tudung, tudung bawal tetap sentiasa menjadi pujaan ramai wanita cantik. Mungkin ramai tertanya-tanya.“Apa yang membuatkan tudung bawal sering menjadi pilihan para wanita?”Jom ketahui 7 sebab wanita cantik suka pakai tudung Bawal Exclusive: 1. Selesa dipakaiTidak dinafikan lagi, tudung bawal sangatlah selesa.  ​Nak makan buka mulut besar-besar pon tak apa. Nak bersukan apatah lagi. Sangat sesuai untuk wanita zaman kini yang sentiasa bergiat aktif.Nak buat apa-apa aktiviti lasak pun tak mengganggu. Bak kata YB Nurul Izzah, kain tudung bawal ni mampu menyerap peluh dengan baik.Boleh pakai sepanjang hari dan tak perlu risau dengan kesan peluh.“Ada apa dengan kain tudung Bawal

Teruskan Bacaan »
admin

Tips Penjagaan Tudung Bawal Exclusive

Boleh gigit jari kalau tudung yang dibeli dengan harga yang mahal rosak begitu saja kan?Nak tahu tips penjagaan yang betul agar tudung bawal anda tetap maintain seperti baru?Berikut merupakan panduan lengkap cara penjagaan tudung Bawal Exclusive yang kami sediakan khas untuk anda semua!Bawal.com.my (1)1. CARA MENCUCIIni ramai yang terlepas pandang. Untuk memastikan tudung yang dibeli sentiasa dalam keadaan baik, tersangat penting untuk kita tahu cara mencucinya dengan betul.a) Cucian tanganPopsugar.com.au (2)Kalau nak tudung anda tahan lebih lama, anda juga perlulah rajin menjaganya dengan baik. Cara terbaik untuk pastikan tudung kekal warna dan kualitinya adalah dengan kaedah  cucian tangan sahaja. Walaupun nampak remeh, ini adalah

Teruskan Bacaan »
admin

11 Tudung Bawal TERHOT di Malaysia

Tudung bawal sering menjadi pilihan golongan wanita di Malaysia kerana ianya senang digayakan dan mudah dibentuk.Mencari tudung bawal yang sesuai memang memeningkan kepala terutama jika ada majlis-majlis yang memerlukan kita untuk berpenampilan menarik. Tudung bawal sangat sesuai untuk anda yang mahu tampil  dengan imej yang simple tetapi masih kelihatan eksklusif dan elegan.Jangan risau, di sini ingin kami kongsikan 11 jenis tudung bawal daripada koleksi Bawal Eksklusif yang sering menjadi pilihan para wanita.Dengan koleksi tudung Bawal Eksklusif, anda tidak akan ketinggalan untuk bergaya dan menjadi tumpuan.1. BAWAL TABUR 60Bawal Tabur 60 sering menjadi pilihan bagi gadis yang gemar untuk beraktiviti lasak tetapi

Teruskan Bacaan »
×

Cart

Cart